Over Ons

De overkoepelende naam van alle webwinkels is ‘The Online Retail Company’. In die naam ligt een boodschap verborgen. Want dit geeft aan dat het bedrijf klanten via internet willen bereiken. Hieronder leest u hoe de onderneming uiteindelijk écht tot stand kwam!

Harold Begeman en Lennart Gouman

Ruim voordat de oprichting van The Online Retail Company plaatsvond, voerde Harold Begeman een eigen onderneming. Hij handelde onder de naam ‘Handelsonderneming Begeman’ voornamelijk in speelgoed en restpartijen. In 2007 besloten Harold en Lennart echter gezamenlijk te gaan ondernemen. Zij gingen verder onder de naam ‘Begeman Kolham, met een verwijzing naar de locatie van de handelsonderneming. De eerste webshop was een feit: Lastvan.com. In Kolham werd, door een grote toename van orders, een vast afhaalpunt opgericht. De samenwerking bleek achteraf gezien zo’n groot succes, dat Lennart al gauw besloot om zijn werkzaamheden bij een tuincentrum voorgoed te staken. Hij ging zich volledig richten op de webwinkel en regelde daarvoor tevens de aankopen voor het assortiment.

1 januari 2011: The Online Retail Company

Een vervolg kon niet langer uitblijven: Op 1 januari 2011 werden de activiteiten van beide ondernemers formeel gebundeld in één organisatie. Gekozen werd voor de naam The Online Retail Company, waarvan zowel Lennart als Harold beide voor 50% eigenaar zijn. Beide heren zitten niet bepaald stil. Het aantal webshops blijft nu nog steeds toenemen.

Alles op eigen kracht en met veel vertrouwen

Het succes komt beiden mannen, Lennart Gouman en Harold Begeman, niet zomaar aanwaaien. Ook zij hebben er hard voor moeten werken. Alles is met eigen geld, werklust, kracht en vertrouwen in elkaar ontstaan. Het uiteindelijke doel? Het doel is niet om binnen afzienbare tijd in een dure, luxe auto rond te kunnen rijden. Zulke doelen zijn voor hen te kortzichtig. Veel belangrijker vinden zij het om in de toekomst het bedrijf nog verder door te ontwikkelen!

Toekomstplannen

Enkele plannen van beide heren voor de toekomst zijn:

  • Nog meer gespecialiseerde webwinkels openen
  • Meer diversiteit in producten
  • Onze klanten nog sneller kunnen informeren over de nieuwste producten

Uw visie is belangrijk

De groei en toename van het aantal webwinkels heeft automatisch consequenties voor de wijze waarop zij hun klanten service kunnen bieden. Het klantbelang gaat bij hen vóór groei. Hoe denkt u dat u hen daarin kunt verbeteren? Beide mannen staan open voor uw visie op dat gebied. Graag komen zij in dat geval in contact met u.

Wat klanten van ons vinden… een 9.2!

Veel klanten zijn meer dan tevreden over de service en de deskundigheid van het personeel van The Online Retail Company. De webwinkels hebben een vriendelijke, betrouwbare en open uitstraling. Betrouwbaar en hulpvaardig zijn zij absoluut. Zelfs na een verkoop blijven ze namelijk altijd bereikbaar en helpen ze klanten eventueel aan oplossingen indien er problemen zijn. De service stopt niet na de verzending van uw bestelling. Daarnaast verzenden hun de bestellingen meestal al binnen 1 werkdag.

Onlangs heeft het bedrijf een unieke mijlpaal bereikt; 10.000 onafhankelijke  klantbeoordelingen via reviewbedrijf The Feedback Company. Het gemiddelde cijfer uit al deze beoordelingen is een score van maar liefst een 9.2! Een unieke prestatie, waar zij apetrots op zijn!